inicicurs2011-12practiques

Mercat de Nadal Pedralbes Càritas - Escoles amb Cor

Participació a la Festa de la Gent Gran

Som una Escola amb Cor

Campanya de recollida d'aliments per a les famílies que més ho necessiten

Enguany fem una crida als nostres alumnes, a les seves famílies i a les persones del seu entorn per tal de fer una petita aportació.

Al llarg del curs, realitzem diverses col·laboracions amb Càritas de Barcelona per tal d'aconseguir en els nostres alumnes valors ètics com la solidaritat i la generositat.

Càritas és una entitat formada per voluntaris i professionals amb l'objectiu de ser solidaris i d'acompanyar a les famílies i persones més desfavorides.

Nosaltres també volem oferir aquesta oportunitat als nois i noies que viuen una situació de pobresa i exclusió social: totes les persones necessiten gaudir d'una bona alimentació.

Càritas, amb el seu lema: "NADAL AMB EL REBOST BEN PLE!", ens demana portar els següents aliments (no en encàs de vidre, ni a granel).

• Begudes de soja i civada
  • Tomàquet en conserva
  • Sofregit de tomàquet
  • Sucs
  • Tonyina

• Oli d’oliva/gira-sol
  • Cafè
  • Galetes
  • Cacau soluble (tipus Cola-Cao o Nesquick)

La data de caducitat ha de ser com a mínim pel mes de maig de 2020.

Hem fixat, del 14 de novembre al 14 de desembre de 2019, per portar aquests aliments, que es recolliran per classes.

GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES PER COL·LABORAR!

r 2011-2012